fbpx

Księgowość dla prawników

Nasze usługi księgowe dla prawników obejmują profesjonalną obsługę kancelarii prawnych, adwokatów, notariuszy, radców prawnych w zakresie każdego rodzaju profesji. Specjalizujemy się w znajomości obowiązków podatkowych prawników i oferujemy fachowe doradztwo – zajmiemy się w Twoim imieniu wszystkimi powinnościami finansowymi związanymi z prowadzeniem pełnej księgowości, ksiąg rachunkowych i podatkowych, sporządzaniem dokumentacji i rozliczeń podatkowych. Zapraszamy do poznania naszej pełnej oferty usług dopasowanej do wybranej przez Ciebie formy księgowości.

Odezwij się do nas:


    Księgowość dla prawników – na czym polega?

    Wybór formy opodatkowania działalności prawniczej zależy od rodzaju świadczonych usług oraz osiąganych przychodów. Nasi specjaliści służą pomocą przy zakładaniu własnego biznesu i załatwianiu formalności prawnych związanych z wybranym rodzajem profesji. Prawnicy wykonujący swoje usługi są zobowiązani do ich opodatkowania w formie VAT i nie mają możliwości skorzystania ze zwolnienia podmiotowego. W tej branży dostępne są dwie formy rozliczenia podatkowego:

    • skala podatkowa,
    • podatek liniowy.

    Przedsiębiorcy prowadzący kancelarię prawną nie mają możliwości wyboru form opodatkowania, takich jak: karta podatkowa oraz ryczałt od przychodów ewidencjonowanych. Specjaliści z naszego biura rachunkowego pomogą Ci wybrać najlepszą z możliwych opcji rozliczenia podatkowego dla Twojego biznesu i zajmą się rzetelnym prowadzeniem księgowości dopasowanej do wykonywanych usług.

    Księgowość dla kancelarii prawnych – oferta BR Progres

    Księgowość dla prawników w BR Progres to wielokierunkowa i terminowa obsługa formalności prawno-kadrowych dla Twojej kancelarii. Nasi księgowi, dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży stawiają na indywidualne podejście do każdego klienta, jego potrzeb i oczekiwań. Prowadzimy pełną księgowość, podatkowe księgi przychodów i rozchodów oraz zajmujemy się uzupełnianiem niezbędnej dokumentacji na potrzeby rozliczeń podatkowych. Dzięki udzieleniu nam niezbędnego pełnomocnictwa staniemy się reprezentantem Twojej działalności w urzędzie skarbowym, oraz Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Nie musisz czekać z rozpoczęciem współpracy do następnego roku podatkowego – bezproblemowo wdrożymy się w dotychczasową dokumentację biura po przejęciu prowadzenia księgowości w trakcie dowolnego okresu w roku.

    Dbamy o przejrzysty i bezpieczny przekaz informacji dotyczących stanu finansowego i zobowiązań podatkowych Twojej firmy. Korzystamy z nowoczesnych rozwiązań i programów. Raporty i sprawozdania finansowe tworzymy w wygodnej elektronicznej wersji i umożliwiamy stały dostęp do wszystkich rozliczeń 24/7 w aplikacji. Oferujemy bezpłatny program do wystawiania faktur i zajmujemy się ich weryfikacją pod względem formalnym oraz rachunkowym – zapraszamy do kontaktu.

    Zalety zewnętrznej księgowości dla prawników

    BR Progres możesz liczyć na wsparcie doświadczonych specjalistów, którzy znają specyfikę branży i potrafią indywidualnie dobrać rozwiązane najlepsze dla Twojego rodzaju biznesu.

    Zlecenie prowadzenia księgowości dla prawników specjalistom z biura rachunkowego pozwala w pełni skupić się na rozwoju własnego biznesu i pracy z klientami kancelarii. Naszym priorytetem jest zdobycie zaufania – wszystkie nasze usługi są objęte ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej (OC). W pracy korzystamy z nowoczesnych rozwiązań i programów, które umożliwiają nam zarządzanie danymi na najwyższym poziomie bezpieczeństwa. Klienci naszego biura rachunkowego we Wrocławiu mogą wybrać formę kontaktu, która najlepiej odpowiada ich biznesowym potrzebom. Nie musisz więc przejmować się umawianiem terminów i miejsca spotkań – oferujemy różne formy kontaktu poprzez e-mail, aplikacje mobilne, a także dojeżdżamy do klientów. Nasi specjaliści są zawsze do Twojej dyspozycji i pomogą w rozwiązaniu wszelkich wątpliwości formalno-prawnych.

    Zachęcamy również do zapoznania się z naszą ofertą prowadzenia księgowości dla firm we Wrocławiu i w całej Polsce — sprawdź jakie inne podmioty obsługujemy w Biurze Rachunkowym Progres!

     

    Marcin Rojewski

    Właściciel biura

    609 575 553


    Księgowość to jego pasja, którą cały czas pielęgnuje. Buchalterem jest od 14 lat. Posiada szeroki zakres wiedzy z dziedziny podatków i finansów, specjalizuje się w księgowości spółek handlowych. Zawsze gotowy do pomocy wszystkim klientom.

    Wiesław Dzikowski

    Właściciel biura

    792 898 021


    W księgowości pracuje od 2003 roku. Od 2007 związany z dużymi przedsiębiorstwami produkcyjnymi. Posiada bogate doświadczenie oraz wiedzę w zakresie prawa bilansowego i podatkowego. W pracy spokojny i opanowany. Cechuje go rzetelności co potwierdza posiadany certyfikat audytora wewnętrznego w zakresie ISO 9001.

    Joanna Rojewska

    Samodzielna księgowa


    Specjalizuje się w prowadzeniu podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz ryczałtu ewidencjonowanego. Pozytywnie nastawiona do pracy, rzetelna i gotowa do podejmowania nowych wyzwań. W kontaktach z klientem wykazuje się zrozumieniem i cierpliwością

    Beata Lichańska

    Kierownik Biura/Samodzielna Księgowa


    W zawodzie pracuje od 2005 roku, dotychczas w pełnej księgowości w firmie z branży produkcyjnej. Przez 10 lat pełniła funkcję Głównej Księgowej. Posiada certyfikat księgowy Ministra Finansów. Nieobce są jej także zagadnienia z zakresu kadr i płac.

    Ewelina Binkowska

    Samodzielna księgowa


    Z księgowością związana jest od 2012roku. Zajmuje się prowadzeniem księgowości uproszczonej a także pełną księgowością. W związku z dynamicznymi zmianami przepisów dba o bieżącą aktualizację swojej wiedzy. Dąży do samorealizacji i ciągłego rozwoju, zawsze podejmując się nowych wyzwań z zaangażowaniem. Pomocna i pozytywnie nastawiona do ludzi.

    Opinie o nas:

    • Sylwester Bartczak - Członek Zarządu
      Usługi wykonywane są rzetelnie i terminowo. Pracownicy Biura odznaczają się życzliwym podejściem do klienta oraz gotowością do rozwiązywania zgłaszanych problemów co znacznie ułatwia prowadzoną współpracę"
      Sylwester Bartczak - Członek Zarządu
      Archiwum Serwis Sp. z o.o.
    • Magdalena Dudzic
      Z ogromną przyjemnością i z pełną odpowiedzialnością polecam Biuro Rachunkowe Progres jako godnego zaufania partnera w biznesie, który wykonuje powierzone obowiązki z najwyższą starannością. Jestem pełna uznania dla merytorycznej wiedzy, rzetelności, sumienności i terminowości, które to cechy w połączeniu z indywidualnym podejściem do klienta, życzliwością pracowników i zaangażowaniem we współpracę sprawiają, że poziom usług oferowanych przez Biuro jest na najwyższym poziomie. Współpracując z BR Progres mam poczucie komfortu i bezpieczeństwa, wiedząc, że księgowość mojej firmy prowadzona jest należycie i zgodnie z obowiązującymi przepisami, a ja zawsze mogę liczyć na fachową poradę oraz konsultację.
      Magdalena Dudzic
      Mile Maison
    • Jakub Maciejewski
      Współpraca z Biurem BR Progres przebiega wzorowo. Cenimy sobie przede wszystkim terminowość i rzetelność wykonywanych usług. Bardzo mocno rekomendujemy firmę dla każdego, kto ceni sobie profesjonalizm i doskonałą obsługę klienta.
      Jakub Maciejewski
      BrainForge IT Software & Development sp. z o. o.
    • Artur Andrzejewski - właściciel
      Biuro Rachunkowe Progres Marcin Rojewski cechuje się pełnym profesjonalizmem, indywidualnym podejściem do klienta, rzetelnością oraz dużym zaangażowaniem. Dobra organizacja pracy w prowadzeniu księgowości i sumienność sprawia, że zdecydowania mogę zarekomendować to biuro, jako rzetelnego i godnego zaufania partnera w biznesie.
      Artur Andrzejewski - właściciel
      Armandi S.C.
    • Anna Drewniak - Wiceprezes Zarządu
      Biuro wywiązało się z powierzonych zagadnień rzetelnie i terminowo. Jesteśmy pod wielkim wrażeniem wiedzy merytorycznej, ale także biegłości w innych obszarach, które pozwoliły nam na wprowadzenie optymalnych rozwiązań. Firma w bardzo elastyczny sposób dostosowała się do naszych potrzeb i oczekiwań wynikających ze specyfiki naszej działalności. Biuro jest zawsze gotowe służyć radą i pomocą mając na względzie dobro naszej firmy.
      Anna Drewniak - Wiceprezes Zarządu
      Goldenmark S.A.

    Nasze ostatnie artykuły:

    21 maja 2024
    zwolnienie vat dla zawodów medycznych

    Lekarze a VAT – zwolnienie VAT dla zawodów medycznych

    Przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w Polsce podlegają obowiązkowi podatkowemu w zakresie VAT. Przepisy przewidują jednak możliwość zwolnienia z tego podatku dla niektórych rodzajów działalności. Takim prawem […]
    18 maja 2024
    kary za przestępstwa i wykroczenia skarbowe

    Przestępstwa i wykroczenia skarbowe – kary w 2024 roku

    Zarówno wykroczenia, jak i przestępstwa skarbowe są zagrożone karami finansowymi. Ich wysokość zależy – między innymi – od aktualnego minimalnego wynagrodzenia o pracę. Ponieważ w 2024 […]
    30 kwietnia 2024
    ryczałt dla lekarza

    Ryczałt dla lekarza. Analizujemy tę formę opodatkowania

    Jedną z pierwszych decyzji lekarza, który ma zamiar założyć indywidualną praktykę, jest wybór formy opodatkowania. Do rozważenia ma, jak inni przedsiębiorcy, trzy opcje: zasady ogólne, podatek […]