fbpx

Księgowość dla lekarzy – Lublin

BR Progres to biuro rachunkowe specjalizujące się w obsłudze księgowej lekarzy oraz placówek medycznych. Wspieramy lekarzy różnych specjalności oraz inne zawody medyczne, takie jak ratownicy medyczni, fizjoterapeuci i pielęgniarki. Nasze usługi obejmują kompleksową księgowość dla jednoosobowych działalności, spółek handlowych i grupowych praktyk lekarskich. Oferujemy rzetelną obsługę dostosowaną do specyfiki branży medycznej, zgodnie z aktualnymi przepisami – zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Odezwij się do nas:


    Specjalistyczne biuro rachunkowe dla branży medycznej w Lublinie

    Oferujemy kompletne usługi księgowe dla lekarzy i innych specjalistów w sektorze ochrony zdrowia. Znamy specyfikę branży medycznej – jej skomplikowane przepisy podatkowe, zasady rozliczeń, możliwości (m.in. w zakresie optymalizacji podatkowej) i ograniczenia.

    Profesjonalistom branży medycznej w Lublinie oferujemy wszystkie aspekty nowoczesnej księgowości, w tym:

    • doradztwo w zakresie wyboru lub zmiany formy opodatkowania,
    • prowadzenie ewidencji podatkowej,
    • rozliczenia podatkowe,
    • obsługę kadrowo-płacową.

    Stale aktualizujemy naszą wiedzę na temat przepisów podatkowych w branży medycznej. Specyfika rozliczeń w służbie zdrowia obliguje do przestrzegania wielu zasad, niewystępujących w innych branżach. Dzięki wiedzy i doświadczeniu możemy zaproponować:

    • pomoc w zarejestrowaniu działalności oraz uzyskaniu przysługujących ulg (np. ulgi na start),
    • pomoc w wyborze formy działalności i formy opodatkowania,
    • doradztwo w zakresie optymalizacji podatkowej,
    • wsparcie w rozliczeniach z NFZ,
    • inne aspekty księgowo-podatkowe właściwe dla branży medycznej.

    Jaką formę działalności i rozliczeń mogą wybrać lekarze?

    Działalność lekarzy i innych specjalistów ochrony zdrowia może być prowadzona jako:

    • indywidualna praktyka lekarska (jednoosobowa działalność gospodarcza),
    • spółka cywilna,
    • spółki prawa handlowego (spółka jawna, spółka partnerska),
    • grupowa praktyka lekarska (prowadzona w formie spółki cywilnej, jawnej lub partnerskiej)

    Po zarejestrowaniu działalności należy wybrać formę opodatkowania dla gabinetu lekarskiego. Lekarze mają do dyspozycji 3 możliwości:

    • zasady ogólne (skala podatkowa),
    • ryczałt od przychodów ewidencjonowanych,
    • podatek liniowy.

    Możliwość optymalizacji podatkowej dla lekarzy

    Wielu profesjonalistów branży medycznej może skorzystać z optymalizacji podatkowej. W przypadku lekarzy, dentystów, pielęgniarzy, ratowników medycznych czy fizjoterapeutów optymalizacją może być:

    • wybór formy działalności pozwalający na jak najmniejsze obciążenia podatkowe,
    • wybór korzystnej formy opodatkowania,
    • wykorzystanie przysługujących ulg i odliczeń,
    • możliwość zwolnienia z VAT (po spełnieniu określonych kryteriów).

    Elementem optymalizacji jest też odliczanie kosztów uzyskania przychodów. Lekarz może wrzucić w koszty podatkowe wiele wydatków związanych z prowadzoną działalnością. To między innymi koszty zakupu i utrzymania sprzętu medycznego, sprzęt elektroniczny, koszty zatrudnienia pracowników, marketingu czy usług księgowych. To także wydatki poniesione na własny rozwój – szkolenia, konferencje, materiały naukowe czy opłaty licencyjne.

    Księgowość online dla lekarzy – Lublin i cała Polska

    Naszym klientom z branży medycznej oferujemy nowoczesną księgowość internetową. Udostępniamy intuicyjną aplikację do obiegu dokumentów online oraz bezpłatny program do wystawiania faktur. Dzięki temu zyskujesz łatwy i bezpieczny dostęp do swoich rozliczeń – niezależnie od lokalizacji, 24 godziny na dobę. Taka forma rozliczeń pozwala wyeliminować konieczność przesyłania tradycyjnych dokumentów.

    Mimo że automatyzujemy wiele procesów, oszczędzając Twój czas, wciąż możesz liczyć na bezpośredni kontakt z opiekunem Twojej firmy. Jesteśmy dostępni telefonicznie, w formie wideokonferencji lub tradycyjnego spotkania.

    Profesjonalne usługi księgowe dla specjalistów branży medycznej

    Dbamy o Twoje bezpieczeństwo – dysponujemy nowoczesnymi systemami do przechowywania danych i obiegu dokumentów oraz posiadamy wysokie ubezpieczenie OC dla naszej działalności.

    Z naszych usług księgowych w Gdańsku mogą skorzystać medycy różnych specjalizacji i przedstawiciele zawodów powiązanych z sektorem ochrony zdrowia, w tym:

    • lekarze,
    • pielęgniarki i położne,
    • stomatolodzy,
    • fizjoterapeuci,
    • farmaceuci,
    • psycholodzy,
    • ratownicy medyczni,
    • inne osoby pracujące w ochronie zdrowia.

    Jeśli planujesz otworzyć własną działalność medyczną lub już ją prowadzisz i szukasz partnera, który rzetelnie zajmie się Twoją rachunkowością – skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci w wielu aspektach związanych z księgowością organizacji.

     

    Marcin Rojewski

    Właściciel biura

    783 527 310


    Księgowość to jego pasja, którą cały czas pielęgnuje. Buchalterem jest od 14 lat. Posiada szeroki zakres wiedzy z dziedziny podatków i finansów, specjalizuje się w księgowości spółek handlowych. Zawsze gotowy do pomocy wszystkim klientom.

    Wiesław Dzikowski

    Właściciel biura

    782 634 896


    W księgowości pracuje od 2003 roku. Od 2007 związany z dużymi przedsiębiorstwami produkcyjnymi. Posiada bogate doświadczenie oraz wiedzę w zakresie prawa bilansowego i podatkowego. W pracy spokojny i opanowany. Cechuje go rzetelności co potwierdza posiadany certyfikat audytora wewnętrznego w zakresie ISO 9001.

    Joanna Rojewska

    Samodzielna księgowa


    Specjalizuje się w prowadzeniu podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz ryczałtu ewidencjonowanego. Pozytywnie nastawiona do pracy, rzetelna i gotowa do podejmowania nowych wyzwań. W kontaktach z klientem wykazuje się zrozumieniem i cierpliwością

    Beata Lichańska

    Kierownik Biura/Samodzielna Księgowa


    W zawodzie pracuje od 2005 roku, dotychczas w pełnej księgowości w firmie z branży produkcyjnej. Przez 10 lat pełniła funkcję Głównej Księgowej. Posiada certyfikat księgowy Ministra Finansów. Nieobce są jej także zagadnienia z zakresu kadr i płac.

    Ewelina Binkowska

    Samodzielna księgowa


    Z księgowością związana jest od 2012roku. Zajmuje się prowadzeniem księgowości uproszczonej a także pełną księgowością. W związku z dynamicznymi zmianami przepisów dba o bieżącą aktualizację swojej wiedzy. Dąży do samorealizacji i ciągłego rozwoju, zawsze podejmując się nowych wyzwań z zaangażowaniem. Pomocna i pozytywnie nastawiona do ludzi.

    Opinie o nas:

    • Sylwester Bartczak - Członek Zarządu
      Usługi wykonywane są rzetelnie i terminowo. Pracownicy Biura odznaczają się życzliwym podejściem do klienta oraz gotowością do rozwiązywania zgłaszanych problemów co znacznie ułatwia prowadzoną współpracę"
      Sylwester Bartczak - Członek Zarządu
      Archiwum Serwis Sp. z o.o.
    • Magdalena Dudzic
      Z ogromną przyjemnością i z pełną odpowiedzialnością polecam Biuro Rachunkowe Progres jako godnego zaufania partnera w biznesie, który wykonuje powierzone obowiązki z najwyższą starannością. Jestem pełna uznania dla merytorycznej wiedzy, rzetelności, sumienności i terminowości, które to cechy w połączeniu z indywidualnym podejściem do klienta, życzliwością pracowników i zaangażowaniem we współpracę sprawiają, że poziom usług oferowanych przez Biuro jest na najwyższym poziomie. Współpracując z BR Progres mam poczucie komfortu i bezpieczeństwa, wiedząc, że księgowość mojej firmy prowadzona jest należycie i zgodnie z obowiązującymi przepisami, a ja zawsze mogę liczyć na fachową poradę oraz konsultację.
      Magdalena Dudzic
      Mile Maison
    • Jakub Maciejewski
      Współpraca z Biurem BR Progres przebiega wzorowo. Cenimy sobie przede wszystkim terminowość i rzetelność wykonywanych usług. Bardzo mocno rekomendujemy firmę dla każdego, kto ceni sobie profesjonalizm i doskonałą obsługę klienta.
      Jakub Maciejewski
      BrainForge IT Software & Development sp. z o. o.
    • Artur Andrzejewski - właściciel
      Biuro Rachunkowe Progres Marcin Rojewski cechuje się pełnym profesjonalizmem, indywidualnym podejściem do klienta, rzetelnością oraz dużym zaangażowaniem. Dobra organizacja pracy w prowadzeniu księgowości i sumienność sprawia, że zdecydowania mogę zarekomendować to biuro, jako rzetelnego i godnego zaufania partnera w biznesie.
      Artur Andrzejewski - właściciel
      Armandi S.C.
    • Anna Drewniak - Wiceprezes Zarządu
      Biuro wywiązało się z powierzonych zagadnień rzetelnie i terminowo. Jesteśmy pod wielkim wrażeniem wiedzy merytorycznej, ale także biegłości w innych obszarach, które pozwoliły nam na wprowadzenie optymalnych rozwiązań. Firma w bardzo elastyczny sposób dostosowała się do naszych potrzeb i oczekiwań wynikających ze specyfiki naszej działalności. Biuro jest zawsze gotowe służyć radą i pomocą mając na względzie dobro naszej firmy.
      Anna Drewniak - Wiceprezes Zarządu
      Goldenmark S.A.

    Nasze ostatnie artykuły:

    12 listopada 2024
    kontrakt lekarski

    Kontrakt lekarski – kiedy się opłaca, jakie są jego wady i zalety?

    Kontrakt to forma współpracy między lekarzem a placówką medyczną. Zatrudniony w ten sposób lekarz działa jako niezależny specjalista, a nie jako pracownik podmiotu leczniczego. Czym dokładnie […]
    6 lipca 2024
    podatek liniowy dla lekarzy

    Podatek liniowy dla lekarzy – czym się charakteryzuje?

    Lekarz, który chce prowadzić swój prywatny gabinet, musi założyć działalność gospodarczą i wybrać formę opodatkowania. Jedną z dostępnych opcji (obok skali podatkowej i ryczałtu od przychodów […]
    4 lipca 2024
    prywatny gabinet fizjoterapii

    Prywatny gabinet fizjoterapii – jak go założyć?

    Dla wielu fizjoterapeutów założenie prywatnego gabinetu jest naturalnym etapem rozwoju kariery zawodowej. Po zdobyciu niezbędnego wykształcenia i doświadczenia u pracodawcy postanawiają “przejść na swoje”. Należy jednak […]